Voor 20:00 besteld, morgen in huis
Gratis retourneren binnen 30 dagen
Beste online winkel in Wonen 2024

Nu -10% op alles* met code EXTRA10Q

De klachtenprocedure van fonQ

Het kan zijn dat je een klacht hebt over fonQ. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. Je ontvangt binnen 14 dagen inhoudelijk bericht.
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Klachten over bestellingen bij een van onze verkooppartner kun je direct aan de verkooppartner richten. De contactinformatie vind je in je account.

 

Klachtenformulier 

Liever per brief of mail? 

Fonq.nl B.V.
T.a.v. Teamleider Klantenservice
Reactorweg 53
3542 AD Utrecht
E | klantenservice@fonq.nl