Een meubel gekocht maar geen tijd of zin om het in elkaar te zetten? Klushulp is nabij! Zoofy regelt de montage voor je, van kledingkast tot het ophangen van een lamp. Voor een vaste prijs zorgt een erkende vakman of -vrouw ervoor dat jij snel en zorgeloos kunt genieten van je nieuwe aanwinst in huis.
Aanschaf van montageservice
Jij plaatst bij de aankoop van je product ook de montageservice in je winkelwagentje en rekent deze af.
Telefoontje van Zoofy
Nadat je de montageservice hebt aangeschaft, word je binnen 1 werkdag gebeld door Zoofy.
Afspraak maken
Samen kiezen jullie tijdens dit gesprek het moment waarop de montage kan plaatsvinden.
Informatie delen
Je deelt informatie over het product dat gemonteerd zal worden, zodat de vakman of -vrouw zich kan voorbereiden.
Op zoek naar een vakman
Zoofy gaat direct op zoek naar een vakman of -vrouw bij jou in de buurt.
Montage aan huis
De vakman of -vrouw komt op de afgesproken moment bij jou thuis om het product te monteren of te installeren.
Jij kan dus achterover leunen met de beentjes omhoog. Zoofy fikst de rest!
Zit de montage inbegrepen bij de aanschaf van mijn product?
Nee. Je koopt de montageservice apart van je product. De montage is dus niet standaard inbegrepen bij het product dat je koopt. Je zal dus het product én de service beide moeten kopen.
Wat wordt er bedoeld met de levertijd van de montage service?
Met de levertijd van de montageservice wordt het moment dat Zoofy jou belt voor het maken van de installatieafspraak bedoeld. Bij een bestelling voor 23:00 word jij uiterlijk de volgende werkdag gebeld voor het maken van de installatieafspraak. Wanneer deze installatieafspraak vervolgens plaatsvindt is afhankelijk van de levertijd van het product en wanneer jij en de vakman beiden kunnen, maar dit kan meestal binnen zeer korte tijd. Soms al de volgende dag!
De bezorgdatum van het product dat ik wil laten monteren is nog niet bekend, wat nu?
In dat geval kan je samen met Zoofy de afspraak verder vooruit plannen. Ook zou je kunnen afspreken met Zoofy dat je hen belt om een afspraak te maken op het moment dat er meer duidelijk is over de bezorgdatum van je gekochte product.
De montage service wordt niet aangeboden bij het product dat ik wil kopen, wat nu?
We proberen jou zo goed mogelijk te helpen door de service aan te bieden bij producten waar deze voor geschikt is. Sommige meubels zijn namelijk al gemonteerd bij levering, het is dan zonde om een montageservice erbij te bestellen. Mochten we een product gemist hebben, dan is het ook mogelijk om de montageservice los te bestellen voor een kast, eettafel, bed, bureau, nachtkastje, verlichting, raamdecoratie of wandbevestiging. Het is verstandig om goed te checken of het product montage vereist.
Wat kan ik verwachten van de vakman- of vrouw?
De vakman- of vrouw wordt vooraf gescreend door Zoofy en rondt de montage netjes voor je af. Is de montage compleet? Loop het werk altijd samen even langs om te kijken of je tevreden bent.
Ik wil mijn afspraak verzetten, kan dat?
Wil je de afspraak verzetten? Doe dit zo snel mogelijk en minstens 48 uur van tevoren, dan kan iemand anders een klus inplannen. Je kunt de afspraak verzetten op de boekingspagina van Zoofy of door Zoofy te contacten.
Ik ben niet thuis op de tijd van de gemaakte afspraak, wat nu?
Er dient altijd iemand aanwezig te zijn op het moment van de montage. Zorg ervoor dat je de vakman of -vrouw van Zoofy binnen kunt laten en de klus kort kunt toelichten. Je kan de afspraak ook nog verzetten. Doe dit zo snel mogelijk en minstens 48 uur van tevoren, dan kan de vakman nog iemand anders helpen.
Andere vragen over montage service
Mocht je nog vragen hebben voor, tijdens of na de montage, dan staat het team van Zoofy op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur voor je klaar! Je kan hiervoor bellen naar 085-0471277 of mail naar klantenservice@zoofy.nl