Voor 21:00 besteld, morgen in huis
Gratis retourneren binnen 30 dagen
Beste online winkel in Wonen 2024

Tijdelijk GRATIS verzending vanaf € 50

Onderhoudsservice

Yes! Je hebt een gloednieuwe bank, eetkamerstoel of fauteuil. Deze wil je natuurlijk in topconditie houden. Met de onderhoudsservice van iProteqt zit je goed. Je beschermt jouw zitmeubel tegen vlekken én krijgt 3 jaar garantie en constructieservice.  

Bescherm direct jouw nieuwe zitmeubel met deze onderhoudsset. Lees voor het toepassen van deze set goed de bijgeleverde gebruiksaanwijzing door van de producten. 

Let op: bewaar de originele factuur van de nieuwe zitmeubelen samen met het servicebewijs vanuit elke onderhoudsset die je ontvangt. Deze geldt samen als jouw officiële servicebewijs waarmee je een service-aanvraag via de QR-code kunt indienen. 
 

Hoe werkt het? 

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Wanneer je net een nieuwe bank, eetkamerstoel en/of fauteuil hebt aangeschaft, wil je deze natuurlijk beschermen tegen vlekken. Met deze onderhoudsservice ontvang je een hoogwaardige onderhoudsset waarmee je zelf jouw zitmeubel gemakkelijk kunt behandelen. Zo werkt het: 

  1. Schaf, naast jouw nieuwe zitmeubel, ook deze onderhoudsservice aan. 
  2. Ontvang een complete iProteqt onderhoudsset inclusief servicebewijs. 
  3. Bewaar jouw aankoopbewijs en servicebewijs. 
  4. Behandel gemakkelijk en snel jouw nieuwe zitmeubel met deze set. 
  5. Geniet zorgeloos van jouw beschermde zitmeubel. 
  6. Ontstaat er een vlek? Probeer deze eerst met de bijgeleverde reiniger voorzichtig te verwijderen. Lukt dit niet? Plaats dan een service-aanvraag aan de hand van jouw servicebewijs met QR-code.  
  7. Er komt een specialist van Oranje Furniture Care bij jou thuis om het probleem te verhelpen. Bekijk bovenstaande afbeelding om te zien welke vlekken onder de service vallen. 

Ervaar je constructieproblemen, zoals losgeraakte stiknaden of een overmatige inzakking van de zitting? Ook deze vallen onder de onderhoudsservice. Bekijk onderstaande afbeelding om te zien welke constructieproblemen onder de garantie vallen. Deze informatie vind je ook terug op jouw servicebewijs. 


Een service-aanvraag indienen 

Plaats een service-aanvraag door simpelweg de QR-code te scannen. Vul vervolgens de gegevens over het zitmeubel in, upload jouw aankoop- en servicebewijs, foto’s van het zitmeubel en tot slot jouw contactgegevens. Er komt dan een specialist van Oranje Furniture Care bij jou thuis om het probleem te verhelpen. 

Veelgestelde vragen

Is de onderhoudsservice inbegrepen bij de aanschaf van mijn product? 

Nee. Je koopt de onderhoudsservice apart van je product. De onderhoudsset met 3 jaar garantie en constructieservice is dus niet standaard inbegrepen bij het product dat je koopt. Je zal dus het product én de service beide moeten kopen. 

Hoe behandel ik mijn zitmeubel?

In de verpakking zit een duidelijke uitleg hoe je jouw zitmeubel het beste kan beschermen. Mocht je vragen hebben kan je altijd contact opnemen met de onderhoudsservice.  

Ik heb vier stoelen gekocht, wat voor pakket heb ik dan nodig?

Je kan dan het beste twee keer de iProteqt Onderhoudsservice - Fauteuil of tot 2 Eetkamerstoelen kopen. Dan geldt de garantie voor alle vier de stoelen en heb je genoeg protector voor al je meubels.  

Ik heb een probleem met mijn meubel. Wat nu?

Met het servicebewijs dat aanwezig is in de verpakking van je iProteqt beschermingsset, kan je een serviceaanvraag indienen bij iProteqt. Er staat een QR-code op het servicebewijs waardoor je direct naar de servicepagina gestuurd wordt.  

Ik heb een service-aanvraag ingediend. Wat nu?

Binnen 10 werkdagen krijg je bericht hoe het probleem verholpen kan worden, of wordt er een afspraak met je ingepland zodat er een servicemonteur langs kan komen.  

De onderhoudsservice wordt niet aangeboden bij het product dat ik wil kopen, wat nu? 

Wij bieden de onderhoudsservice aan bij alle meubelen met textiel. Mocht het product dat je wilt kopen hier niet onder vallen, kan het zijn dat het dus niet aangeboden wordt.  

Wat kan ik verwachten van de vakman- of vrouw? 

De collega's van de onderhoudsservice komen graag langs om jouw meubel te herstellen of de vlekken te verwijderen. In het servicebewijs staat welke klachten onder de onderhoudsservice vallen. Na het indienen van een aanvraag komt er iemand langs die het meubel komt beoordelen en repareren op de manier dat het beste resultaat brengt.  

Ik wil mijn afspraak verzetten, kan dat? 

Na het indienen van een afspraak kan de afspraak nog verzet worden, je kan dan het beste even telefonisch contact opnemen met de onderhoudsservice. De gegevens staan in de bevestigingsmail van de aanvraag. 

Ik ben niet thuis op de tijd van de gemaakte afspraak, wat nu? 

Neem contact op met de onderhoudsservice van iProteqt, ze kijken dan graag met je mee naar een andere oplossing.